Ben siteme addlogger kurdugumda gün boyunca 28 defa tıklayanlari görmüştüm.Ancak geçersiz tıktan dolayi herhangi bir uyarı almadım.
Site sahiplerinin tıklamasini yasaklamasi doğalda anca böyle yapanlara birşey yapmamasi lazim bizden gıcık alıpta inada tıklayanlar bile var çünkü