Site açılsın dile benden ne dilersen ploop.
20 gün sonra Açık Öğretim - 2 ay sonra Öss - 2,5 ay sonra Dgs sınavlarına gireceğim. Bu sebeple ders çalışıyorum. Birde kursa gidiyorum. Şu anda site komple kapansa tekrardan açmam bile imkansız gibi birşey.