aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google geçersiz tıklara artık daha iyi niyetli bakacakmış öyle duymuştum...

Geçersiz tıktan banlanmalar azalacakmış artık.Çok aşırıya kaçmadığı sürece bişey yapmıyolar zaten...
google da bakar sende çok bakarsn iyi niyetli olacaklar diye

bunu önlemek zaten ellerinde . Önlerlerse bizim paraları kim cebe indircek alper