Google geçersiz tıklara artık daha iyi niyetli bakacakmış öyle duymuştum...
Geçersiz tıktan banlanmalar azalacakmış artık.Çok aşırıya kaçmadığı sürece bişey yapmıyolar zaten...
google da bakar sende çok bakarsn iyi niyetli olacaklar diye
bunu önlemek zaten ellerinde . Önlerlerse bizim paraları kim cebe indircek alper