hiç birşey olmaz kurtaramazsın
benim pr3 ilk işe girdiğim domainim yine maduriyetten gitti
epey bir beddua ettim zaten batmış iflas etmiş gitmişler : )
orpel veya webyapalim falan mı ? adam olmaz onlar
1 domainim gitti onlar yüzünden directi bayiliğim var 30-45 sn de falan domain süresini uzatabiliyorum : ) tavsiye ederim
+
hemen acilen başka bir domain al şuanki domaini yönlendir bir an önce oraya