istediğiniz scriptlerin çoğu piyasada gnu lisanslı olmayan scriptler. para ile satılan scriptler. bu da wareze gireceği için paylaşılmamasından yanayım ( sadece bedava dağıtılan scriptler verilirse sorun olmaz )