peki bu siteye uye olduktan sonra yapmamız gereken ekstra bişey war mi? ben sitemi ekledim sitem onaylandı. fiyatlari yazdim simdi bekliyorum. herhangi bi sekilde reklam alma secenegini acmamiz lazim mi. bu arada reklam wermek isteyen biri oldugunda bize nasil haber geliyor? emaillemi haber weriyolar? partner fln diyo , dogru yere uye olduk dimi. reklam alalım derken reklam verenlere uye olmayalım