xenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne işim olur la öle arabala sen motor kullanmayı da bilmiyon bi daha senle motorla da gitmem adam gibi araba bulda cuma foça'dan dönünce yemeğe kaçalım.
arabamı kaldı olm
alamıyom zaten kazadan sonra etrafımda anahtar bile bırakmıyolar
dün gidecektim evde yattı güzelim megane: