Büyük geçmiş olsun, kısa süre önce bende 3-4 arabanın karıştığı böle büyük bir kaza atlattım kolumda eziklerle fln ucuz yırttım diyebilirim, az daha Haliç Köprüsünden aşşağı uçuodum, senin ruh halinide iyi anlıyorum...

Kazasız belasız gazlaman dileğiyle....