yanıt için teşekkürler , bu modu biliyorum fakat aynı sorun kullanıcının ekran çözünürlüğüne göre de değiştiği için boyutu sabitlemek istiyorum .. tek sorunum mesaj içi resimlerin boyutu ile ilgili değil yani