uye oldum superteklife

uye sayısı yaptım 1 haftada 1800 uye yaptım, 1.olmam kesın gıbı bır şeydı, bırde baktım kı sıralamada 4. sıradayım haftalık sonucda
"vay be dedım mılelt ne kadar çok uye yapıyor demekkı" ertesı gun sonuc açıklandı tam bır garıplıkler senaryosu haftanın 1.si 1004 uye yapmış evet sadece 1004 uye, maı lattım ben o tarıhlerde 1800 uye yaptım dıye gelen maıl dahada garıp bana 750 uye yaptığımı yazmışlar enteresan olan haftalık yarışma başlamadan once 200 uyem vardı yarışma bıttığınde 1700 kısacası o hafta 1500 uyem olmuş

ama nasıl bır sayımdır ıstatıstıkdır anlamadım "sende çok fesatlık arıyorsun arkadaşım" dıyeceksınız belkı o zman şunu gostereyım haftanın bırıncılerı :
1. Hafta Birincisi Cafer Ü - 1130
2. Hafta Birincisi Cafer Ü - 1511
3. Hafta Birincisi Tuba Y. - 707
4. Hafta Birincisi Tuba Y. - 625
5. Hafta Birincisi Gülnur Ü. - 1229
6. Hafta Birincisi Gülnur Ü. - 1004
1-2 ve 5-6 haftalar sanırım kardeş filandır heralde, Bu kadarda olmaz dıyorum...