joomla dandiktir
cms lerin hepsi dandiktir en iyisi kendizin ki ama gördüğün kadarıyla en iyi ve anlaşılır olanı cms lerden nuke gibi duruyor
Saho sanada yakıştıramadım joomla ya niye yükleniyorsunuz anlamıyorum 5000$ satmaktansa free dağıtılıyor bence kabahat işliyor eğer vBulletin gibi paralı olsaydı daha değerli olurdu. joomla ile yahoo da yapılır mynette illa para vereceksen o zaman bişey diyemem özel olarak yazdırala bilir