Ve adam pişkin bir ifade ile abi senin yazıları siteme ekledim kusura bakma artık diyebiliyor msn'de yani herkezin bir sabrı vardır bir süre sonra sende bıkarsın bişeler yazmaya hazırı varken..
Blog sitelerini bu yüzden çok seviyorum herkez bişeler yazıyor özgün.. Güzel konu olmuş.