komik excel filan kullanmışım db hazırlarken.valla ben buna gülerim
.doc dosyasını isteyen oldu da ben olmaz kardeşim mi dedim

her neyse iyice komik bir hal almaya başladı bu konu.moderatörler kapatabilir konuyu.