Bu cevap biraz zamanımı alacak ama neyse

"Bedavaya satıldığına dair önceden bi fikrim yoktu çünkü daha dün kendim hazırladım.şayet heryerde bulunan bir db ise satış iptal edilebilir."

Öncelikle bedava satılmaz bedava dağıtılır diyerek giriş yapalım. Ben heryerde bulunuyor demedim ücretsiz indimiştim dedim. Var olan bir database'i excel tablolarıyla vs. uğraşarak hazırlamaya çalışman üzücü. Hadi uğraşmıssın satmaya çalışıyorsun 3 tane tablo koymayla database satılmaz. Örnek linki koyarsın ki herkes nasıl bir database olduğunu görür .doc dosyaların içeriğine bakar öyle satın alır.