elmasgunes adlı üyeden alıntı:
Bunun gibi bir programı yaklaşık 2 yıl önce ben de düşündüm. Ama o zamanlar dialer denen meret çok yaygındı ve kimsenin programı indireceğini düşünmediğim için yapmamıştım.

vardır; böyle bir program hazırlayabiliriz ama bu aralar proje fazlalığı nedeni ile ilgilenemeyebilirim.

Tebrikler zeynel..
Eğer müsait olursan ilgilenebilirsen sana zevkle yaptırabilirim çok insanı tanımıyorum herkes ile iş yapmak pek mantıklı düşmüyor sakın kimse üstüne alınmasın tanımadığım kişilerle çalışmayı pek sevmiyorum elmasgüneş yapabilirsen en azından bi fiyat belirtebilirsen bu tarzda pm ile yollayabilirsen sevinirim.