bahisci nickini yasaklamaniza luzum yok s1se yasaklayin benim nickimi o nick emanettir ok o nicki açip s1se nickini yasaklamaniz için r10.net e 10 dk müsade veriyorum daha sonra malesef burasida topic listesine alinacaktir ... r10.NET