Konu
bu kadarda olmaz
09-07-2007, 23:24:03
#3
WebStyle
bitanem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl kapatıyorsunuz onu anlıyamadım?
Saldırı ( Bakınız ; Botnet )