EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(bu arada suanda ekranımda bir nokta kayıyor ve ekranımı silip geçiyor :S bu nedir arkadaşlar ? Üstüne geldiğimde, sadece herşeyi sana yazdım, herşeyi sana yazdım diye uyarı verdi güzel bir script olmuş :P)
Sebastian o, aldirma.