Arkadaşlar acaba google SMTP,Messenger,Msn,Icq,Winamp,Winzip,Hotmail,Excel ,Java,Flashget,skype ... Bunu spam Olarak algılıyormu algılasaydı Çoktan banlaması gerekirdi değilmi ?