acıkcası ben hala inanmıyorum senin olduguna. cunku neden ingilizce yazdın?
contact_sent.tpl yerine iletisim_gonder.tpl yazamazmıydın?
Cevabı cok basit sent yerine gonder yazarsak çok uzun kod bir hata olursa gönder gibi bir daha düzeltemezsin
bu arada php sende çok iyi herhalde anlatımları bekliyoruz.