Konu
Toplu Mail Gönderme ?
07-07-2007, 13:28:11
#2
makrohizmet
Arkadaşım bana kalırsa hiç öyle işlerle uğraşma. Her gün gir tek tek bir kısmına mail gönder. Bu toplu mail yüzünden iki aydır maillerim hotmailde junka bile düşmüyor. Şimdi akıl verme yardım et diyebilirsin ama fikrimi beyan etmek istedim.