Konu
İsimtesciL
06-07-2007, 12:47:57
#33
sahip
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
isimtescili hiç kullanmadım, kullanmamın bir sebebi yok ama bundan sonrada kullanmayacağım