bu ne abicim bu kadar da olmazki başkasının reklamına tıklamıycazda nereye tıklıycaz valla ben her girdigim türk sitesinde adsense reklamlarına tıklıyorum kaybedeceğim birşey yokki reklam ailir bende sayfayı kapatırım olay budur yani herkes byle yapsa ya

(gerçi o zaman amcamız onada çözüm bulur

)