kapatıp gitme meselesi değil hocam kaliteli 3-5 adam kaybetse yine zarardır bir şirket için..

İllakide kapatıcak diye bir söz konusu değil yani şahsen hiç kullanmadım orayı ama bu olay olduğu için farkettim ve alış veriş yapmam. tabi isteyen alışverişini istediği yerden yapar..