Sunucubs ve Tahsin arkadaslarım adamlar taviz vermiyor yani bunu anlamanız lazım artık ben içeriye adam almak istemiyorum diyor bu kadar basit bir sey yani alması gerekir almaması gerekir hangisi dogru bilemem ama adamlar almıyor içeri ama kimseyede zorla birseyler satmıyorlar bu bi nevi guven meseledir sen guvenirsin alırsın guvenmezsin aklında soru işareti vardır almazsın ama birazda söle dusunun surekli herseyden suphe ederek yasamanız imkansız ben Netinternet'i bilirim Osman'ı tanırım guvenirim bu olay bu kadar yani ben bir Nixcon kullanıcısı olarak sıkıldım artık böle konulardan siz nasıl böyle seyleri merak ediyorsanız bende datacenterim hakkında böle seylerin yazılmasını istemiyorum varsa derdi tasası olan gitsin adamlarla gorussun arastırsın kafasındaki soruların cevabnını bulsun içi rahat etsin sussun yapmayın artık böle seyler sınırları zorluyorsunuz biriniz susuyor gidiyor digeriniz baslıyor Nixcon budur hepte böle olucak bunu artık anlamanız lazım