Konu
Adsense Var Oy Var
03-07-2007, 20:24:18
#4
izmirli_
noxious adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdi siteme girdim 3 reklam alanında da kocaman ve tek demokrat partı var.
acaba iyi veriyomu
aynen öyle demokrat partinin 4 çeşit reklamına rastladım