noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi siteme girdim 3 reklam alanında da kocaman ve tek demokrat partı var.
acaba iyi veriyomu
aynen öyle demokrat partinin 4 çeşit reklamına rastladım