Navbarda Üye Avatarı Gözüksün...
Navbar Template İnde Aşağıdaki Kodları Bulun...

<else />

<td class="alt2" nowrap="nowrap" style="padding:0px">

<!-- login form -->


Üstüne Aşağıdaki Kodları Ekleyin

<td class="alt1"><a href="$vboptions[bburl]/profile.php?do=editavatar">$navbaravatar</a></td>

Eklentiyi kodlayan : sabret00the

sabret00the e teşekkürler