Merhaba
Arkadaşlar şimdi elimde
böyle domainler mevcut.
Benim bildiğim kadarı ile com, net domain alan kapar istediği gibi kullanır. Ama burdaki domainler biraz farklı. Bu domainleri elimden alamazlar değilmi yasal yollarla.
yoksa domainleri almak isteyen benimle masaya oturup pazarlık yapmaları lazım:

ben böyle biliyorum olayı oysa
ama bazı arkadaşlar isterlerse elinden alırlar domaini diyor. bana pek mantıklı gelmedi. size bir danışayım dedim.
Teşekürler.