ReSSaM adlı üyeden alıntı:
hırsız olan kişi forum adfminlerinden en güvendiğim kişiydi. nerden bilirim böyle ******** olduğunu.

tekrarlıyorum bu gün kadar hiçbir site ile uğraşmadım ama elimden geldiği sürece bunlara ekmek yok.
O zaman yapacak bişey yok.İnternet üzerinde herhangi bir şekilde hak arama şansın olmadığından kendi adaletini kendinin sağlamaya çalışmaktan başka yapacak bişey yok.Geçmiş olsun