ibsuweb ozaman sizin dediğinize göre mesela 4 tane araba markam var ve bunun için aynı forumdan 4 tane eklemem lazım herbirinde diğer combobox ta kendi modelleri gözüksün diye değilmi ? bunuda sanırım sayfanın kendi içinde yenileyemediği için yapıyoruz ...

ibsuweb sizin verdiğiniz kodu eklediğimde şöyle bir sonuç çıktı ; 4 araba modelim var
tofaş
jaguar
bmw == tabiki bu 4 markanın value değerleride kendi isimleri
volvo

seçim olarak volvo yı tıkladığımda yeni bi sayfa açıldı ve sayfanın ismi ;
.../ekle.asp?sektor_ id=volvo
uzantısıyla geldi. sanırım sizin dediğiniz mantıkta bu gelecek olan sayfada aynı forumu tekrar koyacağım ve bu sefer ikinci comboboxtaki verilere volvonun modelleri yapacağım, eğer yanlış anladıysam düzeltin.

fakat böyle uzantılı ( "ekle.asp?sektor_ id=volvo" ) bi sayfayı nasıl eklicem. ekleyim dediğim de uzantısı olmadığı için ekleyemedim

yardımcı olursanız sevinirim

yada yapılmış basit bir örneğini yollarsanız sanırım oradan kendim de çözebilirim ..