Konu
Google'la başa çıkmak | mümkün (mü) ?
29-06-2007, 04:05:29
#32
exixiz
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
al işte.
bu da saçma dedi..
ne güsel ya
zihniyet sorgulayacak kadar aşmışsan benim sana sölicek bişeyim yok kank..
alkışlar senin için..