Konu
Google'la başa çıkmak | mümkün (mü) ?
29-06-2007, 01:03:43
#3
exixiz
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Evet bak onu ben de duymuştum.. Salt IP deil ilgilendiği..
Hatta bi arkadaşım, ban yiyince reklam açtığın pcnin hdd nosunu bile alıyo demişti.. yok artık demiştim
hile hurdaya girelim demiyorum ama merak ediyorum.. başka şey bu..