Arkdaşlar google yokken imkanızmıydı yahoo ya rakip.Belki çok kişi böyle düşünoyrdu ama gördünüz işte yahoo mu kaldı.Allah aşkına söyleyin kaç kişi yahoo search ü kullanıyor.Kim kalkıp ta google warken bişey arıyor.2 üniversite öğrencisi açmış zamanında.Bakın şimdi nerelere geldiler.Bizim eyimiz eksik.Tek bir yanımız eksik o da korku.Bir işe başlamak,ya tutmazsa korkusu bizi böyle yapıyor.Bu zamana kadar kim hakkıyla denedi de olmadı ki.