hepimiz her konuda muhtaç değilmiyiz.. google ne kadar indexlerse hit gönderirse öyle iş yapıyoruz adsense öyle hep yabancılara bağlıyız.. mynet ve diğer şirketler napıyor.. hiç.. çinmiydi japonyamı neydi adamlar kendi google ını yaptı çok mu zor birşey.. işletmeci aklı yokmu bunlarda.. tüm webmasterları çekerek sağlam bir iş yapmak.. şöyle düşünelim.. mynetden kime hit geliyor? kim bağlı hiç kimse.. mynetden gelen hitler sayesinde adsenseden para kazanıp içeri sıcak para soksak daha iyi değilmi.. hep arkadan gidiyoruz..google a muhtaç olmayan 1 tane webmaster yok nerdeyse.. bu yüzdende rest çekemiyoruz onlar koyuyor kuralı öylede oynuyor .. halbuki hizmet müşterilerin istekleri doğrultusunda verilir..