bitanem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tiyatro ya gidin orda kukla çok, bayanlar kuklamı, gel diyecen gelcek, git diyecen gitcek yokya...Angelina jolie gibisine gerek yokki avatarın yeterli sana))))
Eeee madem beni seviyorsa sözümden çıkmıycak olağanüstü haller haric.Kuklaysa kukla walla.Ayrıca avatarın nesi yeterli olsun sanki hayatımısda hiçbi hatunla beraber olmadık O avatar daha önce dediğim gibi sadece üyelerin tepkisini görmek amaçlı