permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöhretin iyisi kötüsü olmaz
Konuya gelince.....
Tek cümleyle "benimle heryere gelcek ve benim sözümden çıkmıycak".Angelina jolie gibi olucak bi de

Tiyatro ya gidin orda kukla çok, bayanlar kuklamı, gel diyecen gelcek, git diyecen gitcek yokya...Angelina jolie gibisine gerek yokki avatarın yeterli sana))))