Bunun gibi bir programı yaklaşık 2 yıl önce ben de düşündüm. Ama o zamanlar dialer denen meret çok yaygındı ve kimsenin programı indireceğini düşünmediğim için yapmamıştım.

vardır; böyle bir program hazırlayabiliriz ama bu aralar proje fazlalığı nedeni ile ilgilenemeyebilirim.

Tebrikler zeynel..