Konu
Telekom feat. Muyap
21-02-2006, 22:56:37
#13
ReSSaM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
üye olup kontrol ediyor. bana gödnerdikleri ekran görüntüsaü üye adı bile var. lavyk taaa haziran ayında üye olmuş hemde.