Tamam arkadaşlar olayı anladım çözdüm. Yazıları herhangi bir txt dosyasina yazdırıyoruz sonra bunları okuturuyoruz. Çok yakında bir tane dj istek paneli ile geliyorum burda sizlerlede paylaşıcam