Konu
Site içi ForMmail
25-06-2007, 13:26:32
#5
Ntie
Tamam arkadaşlar olayı anladım çözdüm. Yazıları herhangi bir txt dosyasina yazdırıyoruz sonra bunları okuturuyoruz. Çok yakında bir tane dj istek paneli ile geliyorum burda sizlerlede paylaşıcam