Ben de kaldıraç nedir dedim ya! Leverage'den bahsediyorsun. Marketiva'da bu oran 1/100. 1/200 olan firmalarda var.
Bence forex kumar değil, ayrıca dine göre haram da değil. Sadece, paranı 1 günden fazla broker da bırakmamak şartıyla, aksi takdirde faiz biniyor.
Marketiva'ya para yatırman için e-gold gerekiyordu. Bu nedenle, cc'den e-golda para gönderen firmaları araştır ve dene. Ancak, bu firmalar çok güvemli değil. Marketiva ise acayip güvenli bir firma!
Ama sana tavsiyem, direk kredi kartından para yatırabildiğin ve kazandığın parayı direkt olarak KREDİ KARTINA gönderen firmalar var, onları araştır ve dene!