Konu
Telekom feat. Muyap
15-02-2006, 01:24:34
#10
Aykut
Ben 100 mesaj altındaki üyelere dahi kapattım gelen uyarı mailinden sonra, yine banladılar saolsunlar (eksiforum.com)