kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden önermezsin arkadaşım ?
Tam yedekleri açarken açmama yapıyor.Transfer yaparken diğer sunucuya bağlanmama yapıyor.Hesap açarken aynı kullanıcı ismiyle hesap açabiliyor.Sonra karışıyor ortalık.

Hesap açarken hatalar verebiliyor.
Şuan tam sürüm olarak verilmediği için önermem.Böyle ufak tefek hatalar oluyor.
cpanel 11'di tam yedeklerde sorun çıktı.çalıştırmadı bende cpanel 10 geri geçtim.Tam sürüm çıkana kadar 10 en iyisi