Konu
Site içi ForMmail
24-06-2007, 19:13:59
#4
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben de dedim ne oluyor cümle yarıda kalmıs
simdi düzgün sanırım konuya devam