Ama adamlarda alacağız diye iddia ediyorlar. 48 saati geçti sparişi verdiğim zamandan. ödemenin üzerinden 48 saat geçmesine de (bildirim ve onay) 2 saat ya var ya yok şu an. Ama alan adı hala açılmadı. Kızmayı bırak rezilliğe koşuyoruz gibi oluyor. Ben siteyi teslim edip paramı almak istiyorum abi. Tanıtım firmasına kafa tuttum site yüzünden. Boru değil. Adamlar reklam ve tanıtım firması yani.