Öncelikle hayırlı olsun ama açıkçası cevabınızdan ben neden geçtiğinizi anlamadım. Sistem size kötü bi hizmetmi verdide iyisini aramaya çalışıyosunuz ?
İyi dileğiniz için teşekkür ederiz. Bazı sorunlarımız oldu ve kesintiler yaşadık onun için dc değiştirdik