ben seni çok iyi anlıyorum erinç ve senden bazı şeyler içinde ayrıca özür diliyorum onu biliyorsun bu server vs ile ilgili birşey degil kimse yanlış anlamasın ve seni dinlemedigim içinde simdi cok pişmanım keşke en başta rh.com.tr veya teklan a gitseydim