Adamları aradım. alan adı sorun çıkarmış dediklerine göre.. kayıtlı gözüküyor ama hata veriyormuymuş neymiş... canım sıkıldı şimdi bak. rusyadan alsak rusların adına kaydoluyor sadece, başka bir ismede kaydedemiyorsun
sanırım öyle olacak.. rusyadan da sadece 20 $ mış.. burada 50$+KDV doları da 1.35 ten hesaplıyorlar. dışarda 1.30.. (80 ytl gönderdim adamlara O.o )