sagol kb.com.tr ( adını bilmedigim için böyle hitap ediyorum kusura bakma arkadasım )

giden müşterileri açıkcası pek merak etmiyorum sonuçta onlarda kendilerine göre haklılar hiç bir müşterimizde eminim çok büyük şikayet içerisinde degillerdir. Tüm gidenlere geri ödeme yapmışımdır en azından ki gidenler kim onuda bilmiyorum belki çok fazla cpu tüketiyorsunuz diye yolladıgımız müşterilerdir belkide win serverdaki sorunlardan dolayı ki o sorunlarda dc nin plesk backup almadan makineyi formatlamasından dolayıdır. Plesk backup ı almak sizin mecburiyetinizdir diyenlerde olabilir onun açıklamasınıda yapıyım o sıralarda amcam akciger kanseriydi ve onun için koşuşturuyordum ve amcamı o sıralarda kaybettik isteyen araştırabilir muzaffer çinkaya ölüm tarihine bakabilirler sanırım internet üzerinden bakılıyordu bu olaya neyse işte o sıralarda dc den yardım istedik kendileri yardım edeceklerini söylediler sonra format atıldı ama plesk backup alınamamıs hata vermiş demelerine göre ve onlarda C:\\ yi D:\\ ye kopyalarak yedek almışlar tabi böyle oluncada sorunları siz tahmin edebiliyorsunuz plesk ten hesap olusturup dosyaları koypala yapıştırla atıyoruz ama mysql lar da plesk panelde kısacası serverın her yerinde sorunlar oluşuyor şuan teklan dan bir vps ayarladım birkaç devlet sitesi kaymakamlık , halkegitim merkezleri ilköğretim okulları ve birkaç önemli firmanın siteleri ile birkaç yıllık ödeme yapan bayileri oraya aktaracagım yani anlıyacagınız win konusunda zor anlar yasadık aksiliklerle dolu 1 - 1,5 ay geçti win makinede müşteri kalmadı diyecek kadar az anlıyacagınız gelişen olaylar bu şekilde ben açıklamamı yapmak istedim hiç bir zaman 1 laf bile işitmedim bu zamana kadar müşterilerimizden yeri geldi 6-7 ay idare ettigim adamlar oldu yeri geldi 500 ytl borç takıp giden müşterimiz oldu ama hiç bir yerde kötü bir söz söylemedim söylememde ben bu işe başlarken sevdigim zevk aldıgım için başladım sonra işler büyüdü sorumlulugum arttı bu sorumlululugunda farkındayım ve zararda etsem tüm müşterilerimin ki onları hiç bir zaman müşteri olarak görmüyorum hepsi arkadaşım gibidirler işte onların aldıkları hizmeti günü doluncaya kadar sürdürmeleri için elimden gelen herşeyi yapmaya hazırım

birde not düşmek istiyorum ufak hataları olan yerleri eleştirmek yerine kötüleyerek ve işin aslını bilmeyerek bu tutumu sergileyen yerleri ben pek aklı başında yer olarak görmüyorum belki kızanlarınız olur ama düşüncem böyle bu ortaya atılmış bir söz kimse üzerine alınıpta olayı büyütmesin alınmak isteyenlerde zaten o durumdaymış demekki


Saygılarımla

Kaan Çinkaya
kaan@klavyehosting.com

Tel : 0216 393 17 60