ya abi böyle e-kart felan yollamaya felan meraklı arkadaşlardan hep gelirdi...
"XXX adlı kişi size Balcanın duygu yüklü sayfalarından ... e-kartı yolladı" diye... O yüzden gıcık oluyorum bu siteye...