iqtechnics adlı üyeden alıntı:
Ya hediyeye doymadım 10 kere daha tıkladım. Biraz daha hediye kazanmak lazım
bu adamlar bana ilaç yolladı sanırım..aa bi tane de ambulans çıktı ne hoş

tıklamaya devam..tıklayan kazanıyor,tıklamayan bin pişman oluyorrr....duyduk,duymadık,tıklamadık demeyiinnn